En de reis begint... - Reisverslag uit Sint Laurens, Nederland van Lea Luiten - WaarBenJij.nu En de reis begint... - Reisverslag uit Sint Laurens, Nederland van Lea Luiten - WaarBenJij.nu

En de reis begint...

Blijf op de hoogte en volg Lea

09 September 2013 | Nederland, Sint Laurens

Vandaag toch echt de laatste dag hier in Nederland. De laatste weken zijn hier omgevlogen. Twee weken terug ben ik uitgezonden vanuit de hervormde kerk in Hardinxveld met de tekst: 'Wie in Mij blijft, zal veel vrucht dragen'.

Bemoedigend dat ik persoonlijk de tekst uit Jesaja 43:1,2 meekreeg. Ik wil deze tekst graag hier neerzetten. Ter bemoediging voor jullie allemaal die dit lezen:
1 Maar nu, zo zegt de HEERE, uw Schepper, Jakob, uw Formeerder, Israël: Wees niet bevreesd, want Ik heb u verlost, Ik heb u bij uw naam geroepen, u bent van Mij.
2 Wanneer u zult gaan door het water, Ik zal bij u zijn, door rivieren, zij zullen u niet overspoelen.Wanneer u door het vuur zult gaan, zult u niet verbranden,geen vlam zal u aansteken.

Deze dienst zal altijd in mijn gedachten blijven. Als een blijvende herinnering dat God zelf voor de vrucht zorgt en dat Hij van ons en van mij vraagt om in Hem te blijven. Het was heerlijk om deze dienst met de gemeente, familie en vrienden te beleven! Hartelijk dank voor alle bemoedigingen, kaartjes en mails in de afgelopen tijd. Er gaat een stapel mee het vliegtuig in :).

Na een gezellig weekend bij mijn ouders hoop ik vanmiddag te vertrekken naar Schiphol. Voor diegenen die graag willen weten hoe laat ik precies hoop te vertrekken: 16.20. Morgenochtend 7.55 hoop ik in Kaapstad aan te komen. Er is geen verschil van tijd , behalve als de wintertijd in Nederland aanbreekt.

Post kan naar dit adres gestuurd worden:

Lea Luiten
5 Rouxstreet
Strand, 7140
Western Cape,
South Africa

Ik hoop snel mijn eerste indrukken hier op deze site weer te geven als ik in Z-Afrika zit. Nu vooralsnog de laatste dingen inpakken en dan op...naar Schiphol!

Tot snel hier op de site!

  • 09 September 2013 - 08:32

    Marieke:

    Een dikke knuffel van ons!

  • 09 September 2013 - 08:36

    Ger & Lyd:

    Een heeeeeele goede reis en we bidden dat je veilig aan zal komen. Geniet van alles. Veel liefs van ons!

  • 09 September 2013 - 08:48

    Cora Van Ballegooijen:

    Beste Lea,
    Wij wensen je een goede vlucht,en een warm welkom in Afrika,
    God gaat met je mee...en is ook daar!
    Lieve gr Cora.

  • 09 September 2013 - 09:00

    Nellie Den Hollander:

    Lieve Lea,
    Goede reis en Gods zegen toegewenst,
    Groetjes, Nellie

  • 09 September 2013 - 09:21

    Janny Zwolle:

    Lieve Lea,
    Een gezegende tijd in Zuid-Afrika en een goede vlucht!
    Gr. Tante Janny.

  • 09 September 2013 - 09:43

    Fam.Verkaik:

    Wij wensen je een goede reis en Gods zegen op je werk en in je persoonlijk leven

  • 09 September 2013 - 10:24

    Lia :

    Goede reis! Ik heb je sms nog gezien: heerlijk! Veel zegen gewenst!

  • 09 September 2013 - 10:31

    Jolanda VLijm:

    Ga met HEM als je Leidsman, en je zult een gezegende tijd daar hebben!
    Goede reis, tis een lange vlucht, blik maar op oneindig, genoeg meenemen om je te vermaken..

    Een afrikaans drukkie,
    Jolanda VLijm

  • 09 September 2013 - 10:33

    Rita:

    Ha Lea,
    een hele goede reis, en Gods nabijheid toegebeden!
    liefs,Rita

  • 09 September 2013 - 11:32

    Paulien De Ruiter:

    Hoi Lea,
    Een hele goede reis toegewenst en Gods zegen!
    Paulien

  • 09 September 2013 - 11:35

    Andreas:

    Ha die Lea,

    Goede reis!!!

  • 09 September 2013 - 11:49

    Margaret Boon:

    Hoi Lea, Een hele goede reis toegewenst en een zegenrijke tijd toegewenst in Afrika!
    Het ga je goed
    Margaret en Arco Boon

  • 09 September 2013 - 12:45

    Ad En Helma:

    lieve lea
    Ga met de HERE Hij zal je zegenen en bewaren ga aan Zijn hand
    een hele goede reis en Gods zegen in Afrika
    we blijven je volgen, veel liefs
    ad en helma

  • 09 September 2013 - 12:50

    Aristha:

    Hoi Lea,

    Een hele goede reis toegewenst en Gods zegen met je werk daar in Afrika.

    Groetjes,
    Aristha

  • 09 September 2013 - 16:06

    Jelle:

    Heey ( ja hoe moet ik u noemen) (oude) juf vrouw, veel plezier en zegen toegewenst,
    Ga een mooie tijd tegemoet, God's zegen!!

    Gr jelle hofland

  • 09 September 2013 - 19:02

    Tirza:

    Ha Lea,

    Wat een mooie tekst is het waar mee je uitgezonden bent van jullie gemeente!
    Hopen dat God inderdaad veel vrucht op je werk mag geven en dat Hij voor jou, jou Steun en Toeverlaat wezen mag!

    Het ga je goed!
    Heel veel succes en wat ben ik stiekem een beetje jaloers dat jij die lieve kindertjies weer kan kussen en een drukkie geven!

    Liefs Tirza

  • 13 September 2013 - 11:09

    Peter Baan:

    Hoi Lea,

    Heb de uitzendingsdienst via internet beluisterd. Vond het erg mooi. Ik wil graag op de hoogte blijven van je activiteiten. Verstuur je ook een soort nieuwsbrief? Dan houd ik me aanbevolen. De vervullling met Gods Geest in alle opzichten toegebeden.

    Groet,
    Peter Baan

  • 16 September 2013 - 13:35

    Ad En Helma:

    Lieve lea,
    Dank je wel voor je berichtje aan ons,
    Hoe gaat het nu een beetje aan het verkennen, wennen en bijkomen van alle indrukken die over je heen kwamen met het afscheid, en alle indrukken die nu weer jou tegemoet treden in je nieuwe door God gegeven omgeving.
    Lieve lea we zegenen jou in Jezus naam en We omringen je met ons gebed.
    Gods zegen en nabijheid en in gedachten een dikke knuffel voor al die kinderen die ook schaapjes van de Here zijn.
    tot lees maar weer een hartelijke groet verbonden in de Here
    Ad en Helma

  • 29 November 2013 - 13:41

    Peter Van Wijngaarden:

    Lieve Lea,
    Wel uit het oog, maar niet uit het hart.
    Zegen en sterkte!
    Groet, Peter

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lea

Lea Luiten

Actief sinds 21 Juli 2012
Verslag gelezen: 1179
Totaal aantal bezoekers 34099

Voorgaande reizen:

09 September 2013 - 09 September 2017

4 jaar Zuid-Afrika

18 April 2013 - 29 Juni 2013

All Nations

Landen bezocht: