Vertrek - Reisverslag uit Gordons Bay, Zuid-Afrika van Lea Luiten - WaarBenJij.nu Vertrek - Reisverslag uit Gordons Bay, Zuid-Afrika van Lea Luiten - WaarBenJij.nu

Vertrek

Blijf op de hoogte en volg Lea

10 Oktober 2012 | Zuid-Afrika, Gordons Bay

En ja het is bijna zo ver... Na 2 maanden hier geweest te zijn, hoop ik vanmiddag 15.40 te vertrekken richting Nederland. Wat zal dat weer wennen zijn om hier alles los te laten... Althans, voor een tijdje.

Want...

Ik hoop volgend jaar als God het geeft terug te gaan naar dit project. Deze oriëntatieperiode is van beide kanten goed bevallen zodat we de beslissing hebben kunnen nemen dat ik hier voor 4 jaar aan de slag ga als orthopedagogisch medewerker. Mijn taken zullen zijn om deze kinderen te begeleiden in hun gedrag en de (inlandse) medewerkers hierin aan te sturen. Daar hoort bijv. spel- en hechtingstherapie bij. Een andere geweldige taak is dat ik de (krotten)wijken inga om Bijbelclubs voor kinderen te houden.

Voordat ik dit allemaal kan doen, is eerst een training in Engeland nodig voor 10 weken. Dit hoop ik in januari te gaan volgen. Omdat deze vier jaar op vrijwillige basis is, ga ik de komende maanden aan de slag met sponsorwerving. Om uitgezonden te worden heb ik een flink bedrag nodig. Maar mijn verwachting dat God ook hiervoor zorgt.

Hieronder nog een aantal foto’s van het afscheid van de kinderen gisteren.

Ik hoop jullie snel weer te zien en te spreken in Nederland. Ook daar heb ik veel zin in! Bedankt voor het lezen van de verhalen, jullie meeleven in alles!

• 10 Oktober 2012 - 12:10

Judith:

Doeii Lea!
    Een hele goede reis en veel zegen in alles!

Liefs, Juud

Ps. Veel sterkte in de kou :p

• 10 Oktober 2012 - 12:25

Marieke:

Prachtige glunderende koppies. Cadeautjes. Een onverwachte zoen. De foto's laten zien dat je geniet! En nu alweer terug naar Nederland. Goede reis en denk even aan ons als je over of langs Congo vliegt ;-). Liefs, Marieke.

• 10 Oktober 2012 - 12:35

Marjolein:

Goede reis terug en ik hoop je snel in NL te ontmoeten!

• 10 Oktober 2012 - 13:14

Ivona:

Gewledig Lea!
    Geniet er maar lekker van al die mooie herinneringen En het goede wat je daar verricht hebt! En natuurijk mooie vooruitzichten!
    God bless! Liefs

• 10 Oktober 2012 - 13:14

Ivona:

Gewledig Lea!
    God bless! Liefs

• 10 Oktober 2012 - 20:46

Petra:

Ze laten je niet zomaar gaan! Hopelijk zien we je snel en kunnen we alle verhalen live horen!
    Goede terugreis he! Groetjes, de Verhelsten

• 12 Oktober 2012 - 09:31

Xandra:

Wow...zijn die 2 maanden nu al weer om??? Dat is snel gegaan zeg!
    Een goede terugreis gewenst, en misschien tot spreeks!

Liefs

Xandra