Terug in Nederland - Reisverslag uit Giessendam, Nederland van Lea Luiten - WaarBenJij.nu Terug in Nederland - Reisverslag uit Giessendam, Nederland van Lea Luiten - WaarBenJij.nu

Terug in Nederland

Blijf op de hoogte en volg Lea

04 Juli 2013 | Nederland, Giessendam

Sinds vorige week zaterdag ben ik weer veilig aangekomen in Nederland na een bijzondere mooie tijd te hebben gehad in Engeland.

Ik heb net mijn tweede nieuwsbrief verstuurd. Wilt u die ook graag ontvangen? Stuur dan een mail naar lea.luiten@gmail.com

Ik hoop in september mijn blog weer te heropenen als ik richting Zuid-Afrika ga.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lea

Lea Luiten

Actief sinds 21 Juli 2012
Verslag gelezen: 521
Totaal aantal bezoekers 34087

Voorgaande reizen:

09 September 2013 - 09 September 2017

4 jaar Zuid-Afrika

18 April 2013 - 29 Juni 2013

All Nations

Landen bezocht: